Дигиталният печат отдавна надхвърли областта за печат на визитки, флаери и плакати. Персонализацията е едно от предимствата на тази технология. Към нея вече се добавят опциите селективен UV лак и топъл печат с метално фолио, които също позволяват различно съдържание на всеки отделен отпечатък. Всичко това е възможно благодарение на съвместното сътрудничество на Konica Minolta и […]
Голяма част от хората започват деня си с кафе, а някои пият такова дори преди сън. В последните години неизменна част станаха и така наречените късметчета, които започнаха да се предлагат и с други напитки, а дори и с храни. Немалко хора нетърпеливо изчакват поръчката си, за да видят какво ще им донесе късметът днес, след […]
Новите технологии и автоматизацията заемат все по-голямо място в работата на всеки един от нас. Немалко производствени процеси протичат в различни етапи и за тази цел се попълват работни карти, чрез които се извършва контрол на изпълнението. Поради факта, че не всяко работно място е оборудвано с компютри, нерядко информацията от тези карти се въвежда […]
Вашите клиенти, както и вие самите получавате множество визитки. Ето защо моделите с прави ъгли и размер 50/90 мм са добре познати на пазара, но също така са и доста изтъркани от употреба. Именно сега е моментът да внесете малко свежест в начина, по който създавате първо впечатление. Ето няколко лесни стъпки за това, които […]
Използването на скреч покритие за триене, не е запазена област само за добре познатите лотарийни билети. Ползването му е подходящо и за много други печатни материали, за които ще ви разкажа тук. Самият процес представлява поставяне на фолио (сребърно или златно), чрез нагряване, което може да се отстрани с ръба на монета. Под самото фолио […]
Съществуват множество интересни и креативни печатни реклами. Някои от тях ще ви позволят да заредите мобилния си телефон. Чрез други може да проследите детето си на плажа или да харесате фейсбук страница. Общото между тях е, че са изработени с вградени електронни компоненти. Това може би е бъдещето на печатните реклами, но това все още […]
Сигурно разполагате с множество визитки, но бихте ли могли да отговорите честно какво е различното между тях? В същото време визитка с пълно прорязване на определени елементи ще бъде веднага запомнена и трудно ще бъде объркана с друга. Завладяващият ефект при рязане по контур не се изчерпва само с визитките. Той е приложим също за […]
Налага се да работим във време, в което за добро или лошо клиентите избират своите доставчици предимно на база най-ниска цена. Съгласни или не приемаме правото на всеки да решава сам кое ще бъде водещо за него. За радост се наблюдава ръст на клиенти, които избягват да избират доставчици, предлагащи най-ниска цена, защото осъзнават, че […]
Всеки, който обича да снима, има за цел да направи най-хубавия кадър. За целта често изрязваме нещата, които не се вписват в цялостната идея. Една индийска компания, базирана в Сингапур се опитва чрез своя кампания да покаже как изрязването на снимки променя действителността. Става въпрос за кампанията „Broken India“, която иска да покаже цялата истина […]
Всеки има своите предпочитания, когато става дума за избор между хартиена и електронна книга. Днес обаче искам да ви предложа своите доводи за предимствата, които имат хартиените пред електронните издания и защо аз ще продължа да предпочитам именно първите. Доводите не са подредени по важност, тъй като считам, че всеки един от тях е равнопоставен […]